CLOSE
Loading...
Sign Up Not yet registered?
Sign In Are you a registered user?
Find everything about business entities, fast, easy and smart!
Department of Registrar of Companies and Intellectual Property
Home  /  Knowledgebase  /  News

News

Βελτιστοποίηση της ποιότητας εξυπηρέτησης του πολίτη

Στα πλαίσια βελτιστοποίησης της ποιότητας εξυπηρέτησης του πολίτη, αλλά και της αποτελεσματικότερης διεκπεραίωσης των εργασιών στο Τμήμα Εφόρου Εταιρειών και Επίσημου Παραλήπτη, το Τμήμα ανακοινώνει ότι στην ιστοσελίδα έχει αναρτηθεί:

  1. επικαιροποιημένο ενημερωτικό υλικό αναφορικά με τα σημεία ελέγχου για σκοπούς ταμείου, των εγγράφων/εντύπων που υποβάλλονται στα ταμεία του Τμήματος με βάση τις αλλαγές που έγιναν στη νομοθεσία με τον τροποποιητικό Νόμο Ν89(Ι)2015 και
  2. Οδηγίες συμπλήρωσης των εγγράφων/εντύπων για σκοπούς ελέγχου από τον εξεταστή σε σχέση με την πληρότητα/ορθότητα συμπλήρωσης των εντύπων.

Σημειώνεται ότι, με κόκκινο φαίνονται όλες οι αλλαγές που έχουν προκύψει με βάση τον πιο πάνω Τροποποιητικό Νόμο.

ΤΜΗΜΑ ΕΦΟΡΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ

07 Οκτωβρίου 2015

go to top